התקדמות עולם השיווק לאורך השנים

מיונת הדואר אל היונה האלקטרונית

היכולת שלנו "להמציא את הגלגל" מתמקדת  בעשור האחרון בעיקר בפלטפורמה האינטרנטית. את היכולת להגיע לכל אחד בכל מקום ובכל זמן ורגע נתון אנחנו חייבים לפיתוח הרשת האינטרנטית וכעת ניתן לראות את הפירות.

ייעוץ שיווקי ויועצים אסטרטגיים רבים, חוזרים ואומרים שהעתיד השיווקי נמצא היום בעולם האינטרנט על גווניו הרבים. היכולת שלנו לחדור שווקים מגוונים ורב גוניים נלקחת היום דווקא מהניתוח החברתי  הקיים ברשתות החברתיות הישירות, בהן אנו, אנשי השיווק, עושים שימוש בדרך קבע, כתוספת לאתר האינטרנט הישן והטוב.

הקמת אתרי אינטרנט מבראשית

הקמת אתר אינטרנט היתה אחת מאבני הדרך הראשונות ברשת האינטרנטית, לפניה כמובן השתמשנו במוצרי פרסום מנייר וטלויזיה. אחרי שהאינטרנט הפך לדרך התקשורתית הרווחת. ולראייה, האם אתם מכירים חברה ידועה, שאינה מפעילה לפחות אתר אינטרנט אחת? אפשרויות הקידום והשיווק באינטרנט שהפכו את העולם שלנו לדיגיטאלי משתלבות עם דרכי השיווק המסורתיות, כמו הטלפון והשיווק הפרונטאלי האגרסיבי, ומשמשות בבחינת איחוד כוחות אמיתי בזירת המכירות והשיווק.

איחוד כוחות וקידום אתרים – שיתוף קישורים ופרסומים חיצוניים

אחרי זמן לא רב, רוב החברות והעסקים הבינו שלא די בקידום אינטנרנטי סטטי. הצורך לשווק את אתר האינטרנט דרך גורמי מדיה נוספים יצרו את ההבנה, ששיתופי הפעולה באינטרנט ושיווק בתשלום באתרים קשורים או אתרי קצה יכולים לתרום ולהוביל אל האתר ובמקרים רבים, להוביל לליד מבלי שהגולש נכנס אל האתר (דפי נחיתה, באנרים, וכיוצא באלה). שיתוף קישורים (סגנון פרסומי של "אני אפרסם אותך אצלי ואתה תפרסם אותי", הפך גם הוא לדרך של שיתופי פעולה שהביאה וממשיכה להביא לידים איכותיים באופן קבוע, כאשר שני האתרים עושים עבודת קידום איכותית ויעילה.

שיווק ברשתות החברתיות

בעקבות מהפכת האינטרנט, הגיע תורן של הרשתות החברתיות. בעלי העסקים הבינו שהכוח האמיתי נמצא אצל הלקוחות ובשיווק הישיר, אבל כיצד ניתן להגיע לאלפי הלקוחות והגולשים בו זמנית ובאופן המדבר בגובה העיניים והופך את השיווק הבנאלי לשיווק עם חיוך או קריצה, דרך תקשורתית שתביא את הקורא להתעניין ואף לחכות לטלפון של נציג החברה.

כמה פעמים שמעתם או השמעתם את המשפט: "הלקוח לא מחכה שתתקשרו אליו..."? היום אתם יכולים להפוך את המשפט הזה באמצעות דרכי שיווק חכמים, תוך ביצוע חקר שוק מתוחכם. כאשר תגלו מה הלקוח שלכם רוצה או צריך באמת, הדרך ליצירת לידים אפקטיביים תהיה קצרה ביותר

שיתוף הקישורים הוא תחום חשוב ומרכזים בתחום קידום האתרים ותחום חדש יחסית שפרץ לתחום השיווק באינטרנט והתגלה על ידי מומחי הקידום. חשוב לדעת שאין זה מספיק ליצור קישורים יוצאים ונכנסים אל ומהאתר שלכם. היכולת לנתח את האתר ולבדוק כמה האתר מקודם ובאילו שיטות, היא זו שמובילה ללידים ולפעילות אפקטיביות באתר האינטרנט. את הבדיקה יודעים לעשות צוותי קידום בעלי טכניקות, כלים וידע בקידום וניתוח אתרים.

רבים נוטים להקל ראש בקידום, אך מדובר באחת הדרכים המשפיעות והמצליחות ביותר לרווחיות העסק באינטרנט. קידום אתרים הוא בין התחומים החדשים והמתפתחים ברשת, קידום איכותי העושה שימוש בטכניקות והכלים הנכונים ועוקב אחר השינויים והעדכונים של מנועי החיפוש, משפיע ומביא לא פעם את אתר האינטרנט לקפיצה משמעותית ברלוונטיות הלידים ובעקבותיהם גם במכירות.

המדיה האינטרנטית הולכת ומתפתחת ומי שנשאר מאחור מפסיד, תרתי משמע, אז איפה אתם הייתם כאשר האתר שלכם נשאר מאחור?

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני פנו אלינו

הכירו את צוות המומחים
יגאל סורוצקי - יועץ עסקי בכיר
יגאל סורוצקי

יועץ עסקי

נטע סורוצקי - יועצת שיווקית
נטע סורוצקי

יועצת שיווקית

אורלי גרובר מגוון שירותי ייעוץ עסקי המאובחנים על ידי אנשי מקצוע
אורלי גרובר

מאבחנת עסקית

יוסי כהן

יועץ שיווקי באינטרנט

עידן סוקובסקי - ייעוץ עסקי לעסקים בתחום האינטרנט
עידן סוקובסקי

יועץ שיווקי באינטרנט

אוהד לורנס - ייעוץ שיווקי בתחום קידום האתרים האורגני
אוהד לורנס

יועץ שיווקי באינטרנט

אביטל רחמן - מומחית פייסבוק
אביטל רחמן

מומחית פייסבוק

תמיר אשכנזי

מומחה לשיווק און ליין

גיא פפר

רואה חשבון

כל הזכויות שמורות - המרכז למינוף עסקי