כיצד לייעל תפוקת עסק תוך שימוש בציוד משרדי כולל

אינפוגרף

עבור מרבית האנשים ציוד משרדי הוא מן מונח שאפשר לסכם אותו בשדכנים, אטבים, עטים, עפרונות ודפים למדפסת. בפועל כמובן, מדובר בעולם ומלואו, שאם ניגשים אליו בצורה שיטתית וסיסטמתית אפשר להוביל לייעול ממשי בתפוקת העסק, ולא מדובר בסיסמה, אלא במספרים ממשיים. ציוד משרדי הוא ציוד הכולל אין ספור סוגי אמצעים ואביזרים המיועדים להפוך את העבודה בעסק לקלה יותר, מסודרת יותר, מאורגנית יותר ויעילה יותר, וכאשר העסק מתנהל בצורה כזאת, זה בסופו של דבר מתבטא בתפוקה ובשורה התחתונה של ביצועי העסק.

התרשמו מהציוד המשרדי הקיים

כדי לייעל את תפוקת העסק באמצעות ציוד משרדי כולל לעסקים, אתם רוצים להקדיש לנושא את תשומת הלב הראויה, ולגשת אליו בצורה שיטתית. בשלב ראשון, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לעבור על קטלוגים של ציוד משרדי ולהתרשם מאין ספור האביזרים והאמצעים העומדים לרשותכם. זאת יכולה להיות רשימה ארוכה מאוד של פריטים, וחלקם אף שיהיו "מדליקים" לא באמת רלוונטיים עבורכם, אבל אתם רוצים לעבור על כל הפריטים ולסמן לעצמכם את הפריטים שיכולים לסייע בעסק הספציפי שלכם.

בחנו את הדברים בשטח

את השלב השני תצטרכו לנהל לאורך זמן בעסק, תוך שאתם מבקשים מכל העובדים לשים לב לתהליכים העסקיים בעסק, ולראות כיצד ניתן לייעל אותם באמצעות ציוד משרדי כולל לעסקים. כך למשל, עניין איזוטרי כמו שימוש בעפרון היכן שאפשר במקום בעט, יכול לחסוך לכם לא מעט דפים, ויכול להשפיע באופן ישיר על יעילותם של תהליכים עסקיים ואדמיניסטרטיביים שונים. ההשפעה כמובן הולכת ומתעצמת ככל שעוברים לציוד משרדי "כבד" ומשמעותי.

בנו רשימת ציוד משרדי לעסק

בשלב שלישי, אתם רוצים לבנות לעצמכם רשימה של פריטים שלפי ההערכה שלכם יוכלו לשפר מאוד את ההתנהלות בעסק, ואתם רוצים לרכוש אותם ולספק אותם לכל עובד שיכול להיעזר בהם. כדי לעבור גם את השלב הזה בצורה הטובה ביותר, יהיה עליכם לבצע מחקר שוק קטן, תוך שאתם מבצעים השוואת מחירים סביב הרשימה הספציפית שבניתם. פערי המחירים יכולים להיות משמעותיים בין חברה לחברה, בין עסק לעסק ובין חנות לחנות העוסקים בתחום של ציוד משרדי כולל לעסקים, והפערים יכולים להיות גם בין הפריטים השונים.

אמצו מתודולוגיה קבועה לרכישת ציוד משרדי

על כן, אתם רוצים לבצע את ההשוואה ברמת הרשימה הכוללת והמגובשת שלכם. בהמשך הדרך, תוכלו לבחון מה הם הפריטים שאכן מסייעים לכם בעסק, ומה חשבתם שיוכל לסייע, אבל לא ממש עושה את העבודה כמצופה. לאט לאט תוכלו לבנות מתודולוגיה מסודרת סביב הציוד המשרדי שצריך להיות זמין עבור עובדי המשרד בכל עת, וליצור לעצמכם פול של ציוד משרדי כולל לעסקים. אם תבחנו את הדברים לאורך זמן, תוכלו להבחין בכך שהעבודה מתנהלת טוב יותר, נכון יותר ומשפיעה בסופו של דבר גם על ביצועי העסק. בנוסף תצטרכו לעסוק גם שיווק במיקור חוץ.

נכתב בחסות חברת אינפוגרף המתמחה בהענקת ציוד משרדי כולל לעסקים - http://www.infograf.co.il

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני פנו אלינו

הכירו את צוות המומחים
יגאל סורוצקי - יועץ עסקי בכיר
יגאל סורוצקי

יועץ עסקי

נטע סורוצקי - יועצת שיווקית
נטע סורוצקי

יועצת שיווקית

אורלי גרובר מגוון שירותי ייעוץ עסקי המאובחנים על ידי אנשי מקצוע
אורלי גרובר

מאבחנת עסקית

יוסי כהן

יועץ שיווקי באינטרנט

עידן סוקובסקי - ייעוץ עסקי לעסקים בתחום האינטרנט
עידן סוקובסקי

יועץ שיווקי באינטרנט

אוהד לורנס - ייעוץ שיווקי בתחום קידום האתרים האורגני
אוהד לורנס

יועץ שיווקי באינטרנט

אביטל רחמן - מומחית פייסבוק
אביטל רחמן

מומחית פייסבוק

תמיר אשכנזי

מומחה לשיווק און ליין

גיא פפר

רואה חשבון

כל הזכויות שמורות - המרכז למינוף עסקי