כיצד למשוך אליכם את הקהל באירוע עסקי

אירוע עסקילאחר שבחרתם להשתתף בכנס מסוים ולהציב בו דוכן עם המוצרים שלכם; ולאחר שנרשמתם ודאגתם לכל הפרטים שיש לטפל בהם לפני האירוע – זה הזמן לתת את הדעת על השאלה איך תוכלו להפעיל את הדוכן שלכם על הצד הטוב ביותר האפשרי.

ובכן, הנה כמה טיפים חשובים:

הגיעו לכנס מוקדם

חשוב להגיע לאולם כנסים מוקדם, תנו לעצמכם מספיק זמן כדי לסדר את הדוכן ולבדוק את כל המתקנים לפני שההמונים יתחילו להגיע. אם תהיו מוכנים לחלוטין ברגע שהדלתות ייפתחו, לא תצטרכו לבזבז את זמן האירוע היקר על חיפוש איזה שלט שעדיין לא תליתם, במקום להתייחס לאנשים.

התבוננו על הדוכן שלכם מבחוץ

לאחר שהקמתם וארגנתם את הדוכן, כדאי להתרחק ממנו ולראות את הדוכן מנקודת מבטם של המבקרים. שימו לב אם ניתן לראות בבירור את הכרזות והשלטים שלכם מכל כיוון שממנו מגיעים אנשים. בדקו אם התא שלכם אכן מסודר ומזמין, והסירו כל מה שנראה לכם לא שייך ומסיח את הדעת.

שימו לב לדפוסי התנועה סביב הדוכן שלכם

האם אתם רוצים להיות מאחורי השולחן כשהקהל ניצב בחזית? או שאתם מעדיפים שהשולחן יעמוד על הקיר האחורי בתוך הדוכן, כך שתוכלו לגשת לאנשים ולהזמין אותם פנימה?

היו ידידותיים

זה לא סוד שחשוב להיות ידידותיים ללקוחות. לכן, כשאתם בדוכן שלכם דברו עם האנשים שניגשו אליכם. כשהם מגיעים לדוכן תנו להם כמה שניות ואז ברכו אותם לשלום. סביר להניח שגם הם יענו לכם בברכת שלום. זה הזמן לחייך ולספר להם על הדוכן שלכם. אירועים עסקיים מושכים אליהם קהל שמתעניין במוצרים המוצגים בדוכנים.

לכן, כדי להצליח ולהשיג לקוחות, כדאי להשקיע בקהל שמגיע לדוכן שלכם. אם תתחילו לדבר איתם על משהו אחר, כמו "איזה יום יפה היום...", בעצם תסיחו את דעתם מהמוצרים שלכם. כאשר סיימתם לדבר על המוצרים, אז תוכלו לדבר גם על דא ועל הא. זכרו לחייך ולומר "תודה לך, חזור שוב!", למסור את כרטיס הביקור וליידע על האירוע הבא שבו תשתתפו.

 

העבירו את המסר שלכם

כשאתם מצליחים למשוך אנשים פנימה, הבטיחו שהם יעזבו את הדוכן עם איזו שהיא הבנה בסיסית לגבי הסיבה שבגינה אתם נמצאים כאן. 
שאלו את המבקרים על האינטרסים שלהם

אם תשאלו את האנשים מהם האינטרסים שלהם, זה יערב אותם בשיחה ויידע אתכם לאיזה כיוון להמשיך איתם כדי להשיג את המטרה, בין אם זה אינפורמטיבי, מסחרי או משהו ביניהם.
הפיצו את הפליירים או את דפי המידע שלכם

פריטים כמו פליירים, חוברות או דפי מידע אחרים יזכירו לאנשים את הארגון שלכם, את פרטי הקשר שלכם, ואת המסר שלכם גם לאחר שוך ההתרגשות ולאחר שאותו אירוע עסקי הסתיים. בנוסף, החליפו פרטי קשר עם האנשים שמתעניינים בכם.

אירועים עסקיים

נקו את השטח שלכם

אמנם, כל מי שעוסק בתחום הפקת אירועים מעסיק גם אנשי ניקיון שמנקים את אזור הכנס לאחר האירוע. בכל זאת, כשאתם מפרקים את הדוכן שלכם בסוף האירוע, וודאו שאתם משליכים לפח האשפה את כל הפסולת שהצטברה בדוכן וסביבו. מדובר בנימוסים טובים ובעזרה למארגני האירוע שיזכרו את ההתנהגות שלכם לטובה גם באירוע הבא.

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני פנו אלינו

הכירו את צוות המומחים
יגאל סורוצקי - יועץ עסקי בכיר
יגאל סורוצקי

יועץ עסקי

נטע סורוצקי - יועצת שיווקית
נטע סורוצקי

יועצת שיווקית

אורלי גרובר מגוון שירותי ייעוץ עסקי המאובחנים על ידי אנשי מקצוע
אורלי גרובר

מאבחנת עסקית

יוסי כהן

יועץ שיווקי באינטרנט

עידן סוקובסקי - ייעוץ עסקי לעסקים בתחום האינטרנט
עידן סוקובסקי

יועץ שיווקי באינטרנט

אוהד לורנס - ייעוץ שיווקי בתחום קידום האתרים האורגני
אוהד לורנס

יועץ שיווקי באינטרנט

אביטל רחמן - מומחית פייסבוק
אביטל רחמן

מומחית פייסבוק

תמיר אשכנזי

מומחה לשיווק און ליין

גיא פפר

רואה חשבון

כל הזכויות שמורות - המרכז למינוף עסקי