כיצד ניתן להגדיל את התפוקה בעסק בעזרת מערכת טלפוניה חכמה

בכל עסק הפועל בישראל, גדול וקטן כאחד, מטרת העל היא אחת: להגדיל את תפוקת העסק. המשוואה כאן ברורה, כאשר עסק המתנהל במלוא היעילות והמקצועיות יציע שירות טוב יותר עבור לקוחותיו, כשלשיפור התפעול יש הרבה מאד יתרונות כלכליים אחרים. הנקודה המרכזית שחשוב להתייחס אליה היא שאחד הכלים החשובים ביותר בדרך להגשמת המטרה החשובה הזו הוא הצטיידות במערכות טלפוניה חכמה, מהפיתוחים החשובים ביותר במישור העסקי במאה ה-21. אז מדוע פשוט לא ניתן לוותר עליהן?

תקשורת כצורך בסיסי

המשתנה המרכזי ביותר בהתנהלות של כל עסק, בין אם אל מול לקוחותיו ובין אם בכל הנוגע להתנהלות הפנים ארגונית, הוא תקשורת. עם כל הכבוד למיילים או להודעות ה-SMS, הרי שצורת התקשורת העיקרית מוכרחה להיות טלפונית. החדשות הטובות הן שכאשר מצטיידים במערכת טלפוניה חכמה ובמרכזיית IP - ניתן לא רק לאפשר את התקשורת, אלא גם לשפר אותה בעשרות מונים. כאשר הלקוח מתקשר לבית העסק ומקבל מענה מקצועי ומהיר גדלים הסיכויים שלו להיות שבע רצון. לקוח שכזה הופך לרוב להיות אקטיבי, לא רק בעת הזמנת המוצר או השירות הספציפי אלא גם בעתיד הנראה לעין.

סיבה נוספת להצטייד במערכות הטלפוניה והתקשורת היא שהן כוללות בתוכן שלל פיצ'רים אשר הופכים את השימוש בהן למומלץ. הן מציעות ממשקים שונים המאפשרים ניתוב שיחות, הקלטת שיחות, ביצוע שיחות ועידה ואף תיעוד מלא של פעילות העסק. המערכות החכמות מציעות כיום שלל אפשרויות להתאמה למאפייני העסק, ומכאן שאין מערכת אחת אשר דומה לחברתה. מגוון האופציות כאן הוא פשוט אינסופי, כאשר העסק יכול (לעיתים בעזרת החברה המספקת את הפתרונות) להגדיר את מאפייני המערכות, פונקציה של הצרכים הבסיסיים שלו בנקודת הזמן הנוכחית.

שיפור היעילות של העסק

כפי שנרמז מעלה, מערכות הטלפוניה והמרכזיות מאפשרות לעסק להתנהל באופן שוטף בצורה הטובה ביותר. תשכחו מאמצעי תקשורת אחרים, אשר אינם מאפשרים שיח בין גורמים שונים בעסק או מחוצה לו בצורה מהירה ויעילה: כששולחים הודעת דואר אלקטרוני, למשל, לא יודעים מתי הצד השני יקרא את תוכנה, ובטח שלא מתי הוא יענה עליה. התבססות על מערכות הטלפוניה היעילות מאפשרת לכל פעולה בעסק להתבצע באופן מיידי, מה שמונע ממנו להפסיק את פעילותו, כמו גם נפילה של משימות שונות אל בין הכיסאות. עסק שמתנהל בצורה כזו נתפס כמקצועי יותר, ללא כל ספק, כאשר העובדה היא שאנשיו יכולים להגדיל את התפוקה של כל אחד מהם בכל נקודת זמן.

ההיבט הכלכלי של מערכות הטלפוניה

מטרה נוספת של העסק הישראלי הממוצע, באופן לא מפתיע, היא לצמצם את עלויות התפעול שלו ככל האפשר. גם מהבחינה הזו, הפיתוחים המתקדמים המוצעים כיום מספקים מענה מהיר. מרכזיות ה-IP מאפשרות חיבור אליהן באמצעות רשתות אינטרנט ותקשורת, אשר כל עסק הפועל כיום צריך להחזיק. המשמעות הישירה של כך היא שאין צורך בהקמת תשתיות מורכבות, וגם לא בהכנה ארוכה. זאת ועוד, מחיר המערכות הוא מינימלי, כאשר הוא נקבע לרוב אך ורק על פי דפוסי השימוש בהן בפועל.

גם אם הצטיידות במערכות טלפוניה חכמות ובמרכזיות IP כרוכה בתשלום, הרי שהוא בטל בשישים אל מול יתרונותיו. פעילות נכונה של העסק, במישור הזה, שווה הרבה מאד כסף עבורו. אחרי הכול, בדרך זו ניתן לבצע הרבה יותר פעולות, תוך פרק זמן קצר ביותר. הפעולות האלה מצעידות את העסק קדימה, משפרות את מאזניו הכספיים ועשויות לסייע לו לבנות מוניטין חיובי.

 

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני פנו אלינו

הכירו את צוות המומחים
יגאל סורוצקי - יועץ עסקי בכיר
יגאל סורוצקי

יועץ עסקי

נטע סורוצקי - יועצת שיווקית
נטע סורוצקי

יועצת שיווקית

אורלי גרובר מגוון שירותי ייעוץ עסקי המאובחנים על ידי אנשי מקצוע
אורלי גרובר

מאבחנת עסקית

יוסי כהן

יועץ שיווקי באינטרנט

עידן סוקובסקי - ייעוץ עסקי לעסקים בתחום האינטרנט
עידן סוקובסקי

יועץ שיווקי באינטרנט

אוהד לורנס - ייעוץ שיווקי בתחום קידום האתרים האורגני
אוהד לורנס

יועץ שיווקי באינטרנט

אביטל רחמן - מומחית פייסבוק
אביטל רחמן

מומחית פייסבוק

תמיר אשכנזי

מומחה לשיווק און ליין

גיא פפר

רואה חשבון

כל הזכויות שמורות - המרכז למינוף עסקי