כרטיסי ביקור לשיפור המיתוג של העסק

כרטיסי ביקור הינם ה"רושם הראשוני" אותו אתה מציג ללקוח שלך, בכדי להצליח לתוס את תשומת ליבו, אתה צריך לדאוג לכך שכרטיס הביקור שלך ישפיע על תודעתו של הלקוח ובכך תתפוס את תשומת לבו.

לכרטיסי ביקור יש חשיבות רבה וערך רב כאשר אתה פוגש את הלקוח, אם ברצונך ליצור את התדמית הנכונה, אתה צריך להציג את כרטיס הביקור ולדאוג לכך שהלקוח ישמור אותו. יש לעצב את כרטיס הביקור שלך בצבעים אשר ישרתו את המטרה שלך, בין אם אתה עובד בקייטרינג או איש עסקים, כל כרטיס ביקור צריך להיות בהתאם למקצוע.

כרטיס הביקור צריך להיות מעניין, מושך ובולט בכדי להשיג את תשומת ליבור של הלקוח, אם זאת אנו לא רוצים לבלוט יתר על המידה, ואז כרטיס הביקור ייראה כבדיחה. אנו רוצים לדואג לכך שהלקוח יזכור אותנו ולא את כרטיס הביקור שלנו, כרטיס הביקור הוא הדרך שבא הלקוח מתקשר איתנו, הוא הגורם המקשר. 

ישנו גם עניין הגודל, אנו צריכים לשים לב שכרטיסי הביקור נוחים למשתמש, אנו לא רוצים משהו גדול מדי או עשוי מחומר שאינו נעים. אנו נרצה שהוא יהיה מתאים לכל ארנק,ולכל כיס, כמו כן אנו לא רוצים להסתובב עם ערמה של כרטיסי ביקור לא נוחים בכיס.

תוכן כרטיס הביקור צריך להיות ברור ומובלט, אם יש לנו אתר אינטרנט ומייל יש לכתוב אותם על גבי הכרטיס, כמו שאר הפרטים החשובים, השם, כתובת וטלפון, אחרי הכל זהו המוצר המקשר בינינו לבין הלקוח ואנו רוצים להיות זמינים לו וברורים לו ככל האפשר.

לסיכום,  אנו רוצים למשוך את הלקוח ולהשאיר עליו רושם ראשוני חיובי, לכן נרצה לעשות כרטיס ביקור ייחודי לנו ולהשתמש באלמנטים שונים כדי לצוד את עיניו, ישנם חומרים שונים איתם אפשר לעבוד...אנו נרצה שבית דפוס מקצועי ואמין הוא זה שייצר לנו את כרטיסי הביקור על מנת שהכרטיס ייצא מקצועי ביותר. לדגומא, פעם מנהל קשרי לקוחות הוציא לי כרטיס ביקור מתוך קופסת כסף קטנה, הוא היה על מין דף מחוספס ועליו בלטו האותיות והפרטים שלו, כשאתה מחזיק כרטיס שמרגיש כמו בעל ערך אתה לא רוצה לזרוק אותו ואתה תשמור אותו , אם הכרטיס הוא בעל ערך כנראה שגם הבן אדם, ההשקעה הניכרת בכרטיס יכולה להעיד על טיב הבן אדם!

לקטלוג באתר של ICOPY - לחץ כאן

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני פנו אלינו

הכירו את צוות המומחים
יגאל סורוצקי - יועץ עסקי בכיר
יגאל סורוצקי

יועץ עסקי

נטע סורוצקי - יועצת שיווקית
נטע סורוצקי

יועצת שיווקית

אורלי גרובר מגוון שירותי ייעוץ עסקי המאובחנים על ידי אנשי מקצוע
אורלי גרובר

מאבחנת עסקית

יוסי כהן

יועץ שיווקי באינטרנט

עידן סוקובסקי - ייעוץ עסקי לעסקים בתחום האינטרנט
עידן סוקובסקי

יועץ שיווקי באינטרנט

אוהד לורנס - ייעוץ שיווקי בתחום קידום האתרים האורגני
אוהד לורנס

יועץ שיווקי באינטרנט

אביטל רחמן - מומחית פייסבוק
אביטל רחמן

מומחית פייסבוק

תמיר אשכנזי

מומחה לשיווק און ליין

גיא פפר

רואה חשבון

כל הזכויות שמורות - המרכז למינוף עסקי