מינוף ומיתוג העסק על ידי ייצור ושיווק מוצרי פרסום

תיקי ועידה למיתוג העסקהתחרות בשוק כיום היא קשה מאוד, ועלינו להתאמץ רבות על מנת לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח. קיימות חברות רבות מאוד המייצרות סוגים דומים של מוצרים, וכל חברה צריכה למצוא דרך משלה להתבלט על פני חברות האחרות באותו התחום כדי שהלקוח יבחר דווקא במוצר או השירות שהיא מספקת.

בד בבד, קורה תהליך שמקשה עלינו מאוד לתפוס את עינו של הלקוח. בגלל ריבוי הפרסומות בכל מקום ובכל נקודה בסדר יומו של הלקוח, מפעילים רוב האנשים מסננים לפרסומות.

אם פעם פרסום באמצעי התקשורת היה מספיק כדי לקדם את המכירות של מוצר או שירות מסויים, כיום הדבר אינו נכון. כיום, אנשים מפעילים מנגנוני ביקורת כלפי פרסומות באמצעי התקשורת, והם אינם נותנים לפרסומות רגילות להשפיע עליהם כמו בעבר.

אם כן, בפני בעלי העסקים עומד האתגר של מציאת דרך אלטרנטיבית להגיע אל הלקוח, להעלות את המודעות שלנו אל החברה שלהם ובסופו של דבר, לגרום לו לבחור במוצר או השירות אותו הם מספקים.

שימוש במוצרי פרסום

שקיות ממותגותאחת הדרכים היעילות ביותר למינוף העסק ולהגעה אל קהלי יעד חדשים הוא שימוש במוצרי פרסום. מוצרי פרסום הם למעשה מוצרים בעלי שימוש שלאו דווקא קשור לעסק שלנו, אשר נושאים עליהם את שמה של החברה שלנו והלוגו שלה. כך, הלקוח מרגיש שהוא מקבל מתנה - אך למעשה, הוא נושא עמו פרסומת של העסק שלנו.

ככל שהמוצר עליו מופיע מיתוג החברה שלנו יהיה אטרקטיבי ושימושי יותר, כך נזכה ביותר חשיפה של הפרסום ליותר לקוחות.

אין סוף לדוגמאות למוצרים השונים בהם ניתן להשתמש לצורך זה. כובעים, סטיקרים לרכב, מוצרים משרדיים כגון עטים ודפדפות, ועוד ועוד. את המוצרים הללו ניתן לחלק ברחוב, לתת ללקוחות מתעניינים ועוד.

אם המוצרים אכן יהיו באיכות גבוהה, ימשיכו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לעשות בהם שימוש. אנשים נוספים יראו אותם, ובכך יגדל עוד ועוד מעגל  האנשים שייחשפו אל המיתוג שלכם.

התאמה של המוצרים לקהל היעד

כמו בכל קמפיין או צעד פרסומי, גם במקרה זה, חשוב מאוד להכיר את קהל היעד על מנת להתאים את סוג המוצרים ואת העיצוב שלהם. לפני שאתם בוחרים באיזה מוצר לעשות שימוש, עליכם לסקור באופן יסודי את הלקוחות הפוטנציאליים אליהם אתם רוצים להגיע. האם מדובר בגברים או בנשים? באיזה גיל? האם מדובר באוכלוסייה משכילה או לא? מהו העיסוק שלהם? כל אלה ועוד הן שאלות שצריכות להנחות אתכם כאשר אתם בוחרים את המוצר אותו אתם מתכננים לעצב בצורה ממותגת.

מארז יין יוקרתי 

למשל, אם אתם מעוניינים לפרסם עבור אנשי עסקים, תוכלו ליצור פולדר ממותג במראה יוקרתי; אם, לעומת זאת, אתם מעוניינים לפנות אל מכנה משותף נמוך יותר שכולל את כלל האוכלוסייה, תוכלו ליצור כובעים או תיקים.

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני פנו אלינו

הכירו את צוות המומחים
יגאל סורוצקי - יועץ עסקי בכיר
יגאל סורוצקי

יועץ עסקי

נטע סורוצקי - יועצת שיווקית
נטע סורוצקי

יועצת שיווקית

אורלי גרובר מגוון שירותי ייעוץ עסקי המאובחנים על ידי אנשי מקצוע
אורלי גרובר

מאבחנת עסקית

יוסי כהן

יועץ שיווקי באינטרנט

עידן סוקובסקי - ייעוץ עסקי לעסקים בתחום האינטרנט
עידן סוקובסקי

יועץ שיווקי באינטרנט

אוהד לורנס - ייעוץ שיווקי בתחום קידום האתרים האורגני
אוהד לורנס

יועץ שיווקי באינטרנט

אביטל רחמן - מומחית פייסבוק
אביטל רחמן

מומחית פייסבוק

תמיר אשכנזי

מומחה לשיווק און ליין

גיא פפר

רואה חשבון

כל הזכויות שמורות - המרכז למינוף עסקי