אימון טלמיטינג

אימון טלמיטינג והדרכות טלמרקטינג עושים רק במרכז למינוף עסקיטלמיטינג הוא יעיל מאוד בלא מעט עסקים. אחת מפעולות השיווק הכי יעילות וחסכוניות של שיכול להיות לעסק.

אימון טלמיטינג כולל:

  • אימון על תקשורת חודרת דרך הטלפון.
  • הכנת/שיפור תסריט שיחה.
  • אימון טיפול בהתנגדויות.
  • הכנסת סטטיסטיקה שמודדת תפוקה.

אימון טלמיטינג – אימון שמוכר

מהו טלמיטינג? האם פירוש המשרה, קביעת פגישות טלפוניות היא ההגדרה הנכונה לעבודה המתבצעת או צריכה להתבצע בארגון שלכם? כדי להצליח למכור את המוצר או השירות בפגישה ישנו צורך לא פחות חשוב למכור את חשיבות הפגישה וליצור סקרנות בנוגע למוצר כבר בעת תיאום הפגישה ויכולת התאמת הצורך האמיתי של הלקוח – אם כזה קיים.

בשונה מהלך הרוח השכיח, נבחר לדבר יותר עליכם ופחות על עצמנו. והפעם... מעט דמיון מודרך...

חיזרו לרגע קט אל המשרד שלכם, אתם יושבים ועושים הכנות אחרונות להדרכת הבוקר, מכנסים את העובדים שלכם בחדר ההדרכות לעוד הדרכה של 10 דקות כמידי בוקר במוקד המכירות שלכם, נותנים את העדכונים החשובים ושולחים אותם לדרכם, אל החזית, מול הלקוחות שבצד השני של השפופרת.

שימו לב, כיצד העובדים שלכם יוצאים מהחדר, האם הם עייפים, טרוטי עיניים? האם הם מחייכים או פזורי דעת? הדרכת טלמיטינג אינה אמורה להתנהל ככה,יתרה מזאת, אימון טלמיטינג חייב להתבצע באופן תמידי ומידי יום ביומו, ממש כפי שפותחים יום מכירות חדש בעמדת ומול מסך העבודה האישי, כך גם הדרכת טלמיטינג חייבת בכל יום מחדש, להפיח באנשי המכירות שלכם רוח לחימה – אותה רוח לחימה אשר תלווה אותם מחיוג, לניתוק ושיחת מכירה חדשה.

חשוב מאוד להבין, ששיחת המכירה, מתחילה כבר משלב ההדרכה ובעריכת הדרכות יעילות מידי בוקר, ניהול השיחה הראשונית הזאת תחל להתגלגל בראשו של הנציג הרבה לפני חיוג המספר הראשון- הסתכלו על העובדים שלכם במהלך ההדרכה, כיצד הם מביטים על המקרן או עליכם? האם הם חדורי מוטיבציה ורצון למכור?

האם העובדים שלכם משוכנעים? השקיעו בלקוחות החשובים ביותר שלכם

אותו מבט של איש המכירות שלכם במעמד ההדרכה הוא אשר במקרים רבים יקבע את יכולת המכירה והתוצאות שלו מידי יום. האם העובדים שלכם הם הלקוחות הטובים ביותר שלכם? האם הם משוכנעים בטיב המוצר ובתרומתו ללקוח, האם הם רואים בעצמם כצרכנים משוכנעים שהיו קונים את המוצר. במידה והתשובה היא לא, עבודה רבה עומדת בפניכם. שכנוע העובדים והפיכתם ללקוח מספר אחת שלכם מהווה את אחד האלמנטים החשובים ביותר להצלחתם במכירות ללקוחות "קרים יותר" שאינם מכירים את העסק/המוצר כמותם.

אימון טלמיטינג יעיל יהפוך אותם לחדורי אמונה ושליחים אמיתיים של החברה – בשונה מחשיבתו של איש טלמיטינג רגיל שכל היעד שלו הוא לקבוע עוד פגישה ולקבל עליה בונוס.

טלמיטינג, היא עבודת מכירה ושיווק לכל דבר – האם העובדים שלכם מבינים את זה? האם העובדים שלכם מפחדים למכור או מפחדים ליצור קשר עם הלקוח? אם אחת התשובות למגוון השאלות שהצגנו כאן היא "כן", צרו אתם קשר אתנו כבר בדקות הקרובות להפיכת צוות הטלמיטינג שלכם, לצוות המתאם פגישות מכירה איכותיות, כבר בשבוע הקרוב!

ראו גם: בתי ספר לאימון אישי

Image courtesy of stockimages / FreeDigitalPhotos.net

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני פנו אלינו

הכירו את צוות המומחים
יגאל סורוצקי - יועץ עסקי בכיר
יגאל סורוצקי

יועץ עסקי

נטע סורוצקי - יועצת שיווקית
נטע סורוצקי

יועצת שיווקית

אורלי גרובר מגוון שירותי ייעוץ עסקי המאובחנים על ידי אנשי מקצוע
אורלי גרובר

מאבחנת עסקית

יוסי כהן

יועץ שיווקי באינטרנט

עידן סוקובסקי - ייעוץ עסקי לעסקים בתחום האינטרנט
עידן סוקובסקי

יועץ שיווקי באינטרנט

אוהד לורנס - ייעוץ שיווקי בתחום קידום האתרים האורגני
אוהד לורנס

יועץ שיווקי באינטרנט

אביטל רחמן - מומחית פייסבוק
אביטל רחמן

מומחית פייסבוק

תמיר אשכנזי

מומחה לשיווק און ליין

גיא פפר

רואה חשבון

כל הזכויות שמורות - המרכז למינוף עסקי