במה ייעוץ שיווקי יועיל לעסק שלכם?

בעלי עסקים רבים מנסים למקד את המאמצים שלהם בצורה שתחסוך להם כסף, ותכניס לקוחות נוספים לעסק במהירות וביעילות. הצורה בה העסק מנוהל תקבע את מידת ההצלחה של העסק, ובעיקר התחום השיווקי בה, שאחראי על הגדלת המכירות של העסק ומכאן באופן ישיר על רמת ההכנסה של העסק. שירותי ייעוץ שיווקי הם השקעה עסקית ולא הוצאה, ומתאימים לעסקים בכל הגדלים, החל מעסק קטן שהרגע נפתח, ועד לארגוני ענק שמעוניינים לגדול ולהשתפר.

אלמנטים שונים בתוך עולם של ייעוץ עסקי

כל בעל עסק שנפגש עם יועץ עסקי יודע שניהול עסקים, ומפגשי ייעוץ עסקי הם עולם רחב ביותר. על מנת לתפוס את כל עולם העסקים בצורה שתאפשר שיפור מתמיד וצמיחה, כנדרש במציאות הגלובלית המתפתחת בה אנו חיים, יש צורך לתת את ההתייחסות הנכונה לכל אחד מההיבטים השונים של עולם הייעוץ העסקי. בניהול עסקים נוכל להיתקל בסוגיות אסטרטגיות וטקטיקות, שיווקיות וכלכליות, והיבטים נוספים הנוגעים ישירות או בעקיפין להצלחה הכלכלית של העסק שלנו. לפני שאתם פונים לאיש מקצוע, כדאי לכם להבין מהם ההיבטים בעסק שלכם בהם אתם שולטים יותר ומהם ההיבטים הדורשים התייחסות מעמיקה יותר מצידכם.

היתרונות הגדולים והבולטים של ייעוץ שיווקי

ייעוץ שיווקי, כחלק משירותי ייעוץ עסקי עבור עסקים מכל הגדלים הוא הלב הפועם של העסק, ובוודאי אחד ההיבטים המרכזיים ביותר בייעוץ העסקי ובניהול הנכון של העסק. הצלחה שיווקית יכולה להגדיל באופן מידי את ההכנסות של העסק, ולגרור גדילה משמעותית ומהירה. במידה והצלחתם לעלות על הנוסחה המתאימה לעסק שלכם מבחינה שיווקית, אופן פעולה כזה שמצליח לשמר את הלקוחות הקיימים, להגביר את החשיפה ללקוחות חדשים ולהגדיל את יחסי ההמרה של הלקוחות המתעניינים, בוודאי יעלה את רמת ההכנסה בטווח הקרוב והרחוק.

לא הוצאה – השקעה

בעלי עסקים, בעיקר חדשים, יכולים לטעון ששירותי ייעוץ עסקי או ייעוץ שיווקי הם הוצאה מיותרת, אנשי עסקים שרוצים לקחת את הכסף של בעלי עסקים חדשים. בדרך כלל, עסקים כאלה נופלים מכיוון שהם לא מבינים את ההבדל הבסיסי בין הוצאה להשקעה. הוצאה היא כסף חד פעמי שהולך לטובת רכישה של שירות או מוצר מסוימים. כאשר הוצאנו כסף במסגרת הוצאה, הכסף הזה לא אמור לחזור אלינו בשום צורה שהיא, אלא להועיל לעסק בדרכים אחרות. השקעה היא שימוש בכסף בצורה כזו שתחזיר את הכסף בו השתמשנו, ואף תגדיל אותו, ממש כמו רכישת בית או מניה.

ייעוץ שיווקי עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים

אין עסק שלא זקוק לשירותי ייעוץ עסקי ושיווקי. עסקים קטנים ובינוניים נדרשים ללמוד מרכיבים רבים בעולם השיווק עם קצב צמיחתם המהיר, ועסקים גדולים וארגוני ענק שואפים להשתפרות מתמדת ולגדילה מספרית בכמות הלקוחות הנכנסים וברמת ההכנסה. אין עסק שלא מעוניין לגדול, ואין עסק שלא מעוניין להתרחב, וכאן בדיוק נכנס הייעוץ המקצועי הדרוש להשגת ההתרחבות הנדרשת.

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני פנו אלינו

הכירו את צוות המומחים
יגאל סורוצקי - יועץ עסקי בכיר
יגאל סורוצקי

יועץ עסקי

נטע סורוצקי - יועצת שיווקית
נטע סורוצקי

יועצת שיווקית

אורלי גרובר מגוון שירותי ייעוץ עסקי המאובחנים על ידי אנשי מקצוע
אורלי גרובר

מאבחנת עסקית

יוסי כהן

יועץ שיווקי באינטרנט

עידן סוקובסקי - ייעוץ עסקי לעסקים בתחום האינטרנט
עידן סוקובסקי

יועץ שיווקי באינטרנט

אוהד לורנס - ייעוץ שיווקי בתחום קידום האתרים האורגני
אוהד לורנס

יועץ שיווקי באינטרנט

אביטל רחמן - מומחית פייסבוק
אביטל רחמן

מומחית פייסבוק

תמיר אשכנזי

מומחה לשיווק און ליין

גיא פפר

רואה חשבון

כל הזכויות שמורות - המרכז למינוף עסקי